Veckan som varit o dagen som varit, onsd

Ja vad har hänt sen i lördags.

i söndags låg jag sjukt bakis hela dagen, så gjorde inte ett skit, reste mig inte upp från sängen ens.

måndagen va ja me kass men va ur sängen iaf, hängde me Marcus t Tandis o sen låg vi o kollade på film.

igår va samma visa som på måndagen.

Idag skulle jag o  Marcus åkt o titta på en hund som jag vill ha, men vi avaktar lite för det va ngn annan som hade första tjing på den så vi väntar tills vi vet hur det går där. vi åkte till biltema marcus skulle köpa lite till bilen, sen va vi på Media market där han köpte en kamera, ja ska köpa en på fredag, måste ju ha kamera till Egypten resan som snart kommer.
Hanna va förbi med vi åkte t max o käkade vår berömda måltid som består av mozzarella sticks o pommes me dippa =)

hade lite annat planerat under dagen men min Jennie men vi sköt upp det tills fredag, fan du får inte skjuta upp sådär, saknar dig ju, men vi ses på fredag, ska bli skoj. behöver min Jennie dos innan jag åker ju.
så på fredag ska vi jenny/iedag =)

ha det underbart alla som läser, NI E JÄVLIGT DÅLIGA PÅ ATT LÄMNA KOMENTARER, SKÄRPNING PÅ DET NU.
DET E JU DET SOM GÖR DET LITE ROLIGT ATT BLOGGA, MEN SEN HÄNDER DET IOF INTE SÅ MKT SKOJ, MEN LÄMNA NGT IAF SÅ BLIR JAG GLAD. TACK O HEJ

OVER AND OUT FÖR DENNA GÅNGEN

KRAAAAM O PÖÖSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0