Tidiga tankar på torsdagsmorgon.

hej gott folk.

Jag har varit duktig idag, gick hem från jobbet fast det var en minut tills bussen gick.
E faktiskt skönt att gå hem efter att ha jobbat en natt.

Funderar på om jag ska sova eller inte, sover jag inte kommer ja att somna tidigt ikv, men sover jag så slipper jag må illa hela dagen, så ska nog sova en stund, Jennie kommer hit kl 14 o väcker mig, det e bra! Vi ska gå lite på stan eller a6, va längesen vi sågs tycker jag så det ska bli skoj som tusan :D
Måste verkligen köpa en ny pincett, då jag lyckats slarva bort min o mina ögonbryn behöver sig en genomgång nu.
Tänkte kolla lite på kameror me, vill verkligen ha en, måste ha en, till min o Marcus resa till Egyptien, som han ska boka idag när han kommer hem, jag e såååå glad för det så det finns inte, vi behöver verkligen komma bort båda 2.
ska lapa sol hela dagarna o shopa på kvällarna om det finns ngt jag vill ha. ngt festande blir det nog inte tror jag, möjligtvis första kvällen =)

Nu ska jag duscha, vilket verkligen behövs, sen ska jag försöka sova lite tills Jennie kommer o drar mig upp ur sängen.

Jag e faktiskt glad för engångsskull, det va längesen jag var det, så det känns riktigt gött att vara det för omväxlingsskull, hoppas det håller i sig hela dagen nu bara.

snart e det fredag o jag LÄNGATAR SÅÅÅÅÅÅ.

ha en bra dag för det ska jag försöka att ha.

kram på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0