svullen som en ko

Var ett tagsen jag bloggade, varit helt off faktiskt o inte känt för ngt alls.

Idag har Jennie min käraste vän dragit ut mig i det fina vädret.
gjorde först ett stopp hos hennes dotter o drack lite kaffe, det va trevligt.
sen snurrade vi runt på A6 en sväng o tog en fika.
Jag gick faktiskt hem från A6, såå skönt va det, solen har ju tittat fram, på tiden faktiskt.
Så nu tvättar jag o försöker komma igång med att städa men det går seeeegt.

Svullen som en koooo e jag med, har den där kvinnoveckan, o jag ser verkligen ut som en svullen ko eller gris, jobbigt värre, men det går över som tur är.

Nu e det en vecka tills jag o min 2a käraste älskade vän Marcus drar till Egypten, hurra va skönt. förhoppningsvis så gör det mig mindre off o att jag faktiskt blir lite mer pigg o får mer ork sen när jag kommer hem.
Vi ska bara bara slappa, sola bada o må bra. ser fram emot det som fan nu, flyget går kl 10.00 från Landvetter den 28 Mars :D

Ikväll ska jag o Marcus ha Linda Rosing kväll, alltså se på vem vill dejta Linda Rosing.
kan inte se det ensam, det blir för pinsamt då, för hela pogramet e pinsamt.

förövrigt har värmen i lägenheten kommit tbx, hade ingen värme alls ett tag, vet inte vad hyresvärden har gjort, men nu e den tbx så nu slipper jag sova under 4a tecken me kläder på mig, skönt faktiskt.

Ang rökningen så gick det inget bra alls, har ingen karaktär eller disciplin.
Men får la försöka sluta igen sen framåt o se om det går bättre då.

ha en bra kväll snart e helgen här :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0