söndag, bio, o lite gammla kort ja hittade

Shit dagen började bra, trodde faktiskt att ja skulle slippa baksmällan, men nejnej..
Den kom senare under dagen, o mår just nu asdåligt, så dags för mig att sova nu efter detta inlägget.

Va på bio med mamma idag, det va segt som tusan att gå på bio bakis, somnade ifrån filmen ett tag.
Vi såg männ som hatar kvinnor, den va super bra, lite lång bara, vi fick bara platser allra längst fram, men det gick det med. då ja inte ätit idag så köpte ja ju förstås på mig massa popcorn o snacks, så nu mår ja illa av det, men ja åt knappt några popcorn.            





Hittade en skiva med lite gammla kort på, skoj o hitta sånt ibland.
här kommer lite av de gammla korten.

man kan trycka på de små bilderna så blir dom större.






Såhär går det när man cyklar hem från krogen, det e glashalt, man e full o ser inte vart man cyklar,
jag cyklade ner för en trappa, eller flög ner e nog mer korekt, dunsade i narken me en flygande cykel över ansiktet.
ont som fan gjorde det. så nu cyklar jag inte på vintern längre. en orsak kan ju vara att jag faktiskt e klumpig.
Det blödde som tusan som ni kan se i mitt hår, va tur att jag inte va nykter vd fallet.



Kommentarer
Postat av: Linda

Tips !!!!



Cykla INTE he från krogen nästa gång Jenny...tänk om Du blivit liggande där !!!

2009-03-02 @ 10:16:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0