mysfredag o imon äntligen SOL.

Ikväll ska jag mysa mysa mysa med Fredrik ska se på film o äta gott o bara vara.
Imon e det äntligen dags för mig o Marcus att åka till egypten, hurra.

varit på A6 idag med Fredrik, köpte lite smink o sånt bra o ha t resan, träffade även Jenny o hennes goa Alex (son)
Han passade döö bra i min rosa handväska gullungen =)
Sen va det ner till stan för att växla pengar så nu e allt klart för morgondagen,
Nu väntar jag på att Fredrik ska komma så vi kan börja myskvällen.

ha en underbar vecka i snön :P
jag ska njuta av solen.

kommer att blogga där ifrån om jag kommer åt en dator.

take care.

puss o kram på er min vänner




Kommentarer
Postat av: Jimmy

ha en riktigt skön semester nu vännen. kram

2009-03-28 @ 00:11:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0