my boring life

Nu måste det börja hända ngt i mitt skit tråkiga liv.
Jag skyller på vädret att jag inte tar mig för att göra ngt. Men det e ju faktiskt upp till mig vad som händer o hur jag spenderar mina dagar, men vädret påverkar faktiskt väldigt mkt.
Varit sjukt seg denna veckan, inte ens orkar träna, skärpning Jenny!!!
Men jag tycker faktiskt att det e skönt när det stå stilla ibland i livet, men nu börjar det bli trisst.
Kan inte ngn komma o rädda mig fårn detta tråkiga o få mig att inte ha tråkigt, lite äventyr e vad jag behöver.


Jag har ju lixom inget att skriva om ens ju, inga tankar o funderingar heller.
Men det kan nog vara bra iof, för det e ju ett tecken på att allt e som det ska.

Inatt ska jag jobba, ska bli skönt faktiskt att göra lite nytta.

snart ligger jag på en strand i Egypten o lapar sol, faaaan va jag längtar!

ha en bra helg.

massa kramar.

Här ligger jag snart!

             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0