lördag då

Jaha idag va det lördag, fint väder o solen skiner, underbart.
Vaknade kl 7 imorse o har faktiskt varit vaken sedan dess.
har dock inte gjort så mkt alls.
Marcus lagade pannkakor, mummsigt som tusan.

ikväll blir det utgång med Heidi, ska bli såååå skoj.
ska hem till henne o förfesta sen blir det spännande o se vad kvällen har att erbjuda =)
hoppas att det blir skoj iaf.

Nu börjar nedräkningen till Egypten, 6 dagar kvar om man räknar bort denna dagen,
ska bli såååå underbart så det finns inte, sol, bad, mat o en underbar kompis som sällskap.
Jag e värd denna resan faktiskt efter all skit som varit sista tiden, så ska bara njuta.

funderar på vad jag ska sätta på mig för kläder ikv, det e det jobbigaste med utgång tycker jag.
måste köpa en ny gaderob snart.

ha en go lördag vad ni nu gör.

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0