lite allt möjligt.

Nu ligger jag i sängen o ska snart sova, ska bli skönt efter att ha jobbat 3 nätter i rad.
Köpte min vanliga frulle som jag brukar efter att jobbat 3 nätter, en tonfiskbaguette på ett ställe i stan, dom har så grymt goda baguetter där.

Nu ska jag sluta vara onyttig, eller försöka iaf, ska sluta röka, äta godis, dricka cola.
istället ska jag faktiskt försöka mig på att äta lite mer frukt som jag egentligen inte tycker om, laga mat,
va ute i friska luften o fortsätta träna regelbundet, vi får se hur det går, men försöka kan man ju alltid göra.

Nu e det dryg 2 månader kvar tills jag flyttar ibx t min 2a, ska bli skönt faktiskt att bo ensam igen, men kommer att sakna att bo me Marcus, vi får bli särkombos ist. Hoppas att allt flyter på bra me flytten nu bara o att det ordnar sig för alla inblandade, e det ngn som vet en ledig 2a på torpa så hojta till, Min vän Sara måste ha en lägenhet snarast.

Har faktiskt bestämt mig för att skaffa hund när jag flyttar, har velat ha hund sedan Ticki dog, o det e massor av årsen, så nu ska jag göra slag i saken tänkte jag, men vill inte ha en valp, vill ha en unghund eller vuxen hund.
E sugen på att ta en hund från ngt hundhem i spannien som haft det svårt o som hotas med avlivining, men vet inte rikitgt ang det. Men hund ska jag ha, thats it.

Ska sova lite nu sen ska jag sola o träna om jag orkar det, men ska försöka om inte kroppen strejkar.

Min underbara prinsessa Ticki, gammal tant men vacker iaf.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0