Landvetter

Nu har vi kommit fram till landvetter o chekat in, allt har gått bra hitills iaf, hoppas på att det fortsätter gå i rätt riktning.
Vi åkte hit på en timma från jkpg, bra jobbat. Så nu fördriver vi tiden vid en dator tills flyget går.
Marcus har shopat mintu o toblerone i taxfreen, spriten e för att vi inte ska bli kassa o få magont.
Det e inte så mkt folk här än, skönt det tycker jag, hatar när det e en massa sorl överallt.

Igår så kollade jag o Fredrik på film o hade det mysigt, somnade sent o vaknande tidigt.
Har redan hemlängtan :S hmm redan? hur ska detta gå, men det e nog bara för det e så trisst o vänta på att få gå ombord på flygplanet, röksugen e jag redan, finns ingenstans där man kan röka här nu, så få vänta tills vi kommer fram till Egypten. men det ska nog gå bra.

ska försöka skicka hem lite sol till sverige sen, för det behöver vi där hemma, men det blir lite svårt.

ha en bra dag o jag bloggar mer när jag kommer åt en dator.

massa kramar.

Kommentarer
Postat av: Linda

Hoppas Ni får det jättetrevligt och mycket SOL / Linda

2009-03-28 @ 13:47:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0