kan inte sova, för mkt i huvudet.

måste sova, men kan inte, det e hemskt jobbigt när det e så.

tänke nog för mkt på ingenting egentligen, oroar mig för alla andra utan mig själv, måste sluta med det, men vill jag verkligen bli den där kalla tjejen som bara ser till sig själv? varför kan jag inte bara hitta en balansgång mellan att bry mig om andra o mig själv, det e svårt, men ska försöka att bara bry sig om de som bryr sig om mig, som faktiskt e värda det, jag e ingen kall tjej, jag e för varm tror jag, e inte rädd för att visa kännslor till de ja tycker om, är inte rädd för att verkligen visa o ge kärlek, empati. Vill inget hellre just nu än att slösa all kärlek på ngn som ger det tbx.
längtar efter att ha ngn att bara ligga o kramas med, mysa med, att dela alla de där vardagliga sakerna med.
men det kommer när det kommer, jag e kräsen o inte desperat, skulle ja bli det slå ngt hårt i huvudet på mig.
desperation efter kärlek blir bara fel, man uppträder patetiskt o gör bort sig. Men alla vill väll ha ngn att älska, det som säger ngt annat ljuger!
jag vill kunna känna det där pirret med han vem det nu e, efter flera år, att bara kunna stänga in sig o ligga i sängen o bara känna tryggheten o närheten Jag e redo för att ha ngt seriöst nu, men med rätt person där det känns rätt till 100%
e redo för det där svensson livet, redo för att blotta mitt innre för en annan männska utan att utelämna ngt.
men för det ska ske måste det finnas ömsesidig respekt, tillit, trygghet, närhet, bekräftelse, tålamod.
tror det kallas för äkta o sann kärlek, eller har jag fel? shit ja har så mkt att ge, men bara bara till rätt person, denna gången ska det inte bli fel, om jag så ska vänta hela livet ensam så ska det inte bli fel,
Jag tror jag har funnit honom, det känns som så iaf, men vad det blir av det det får tiden utvisa, mkt eller nästan allt hänger på honom, vågar inte hoppas för mkt, vill inte bli besviken o sårad, Han e en av få som jag släppt in på livet fort, det brukar ta tid innan ja låter ngn komma mig in på livet i rädsla av att bli sårad, men man måste våga för att vinna.



min dator mår nog inte så bra igen, fattar inte varför den inte gör det, det va ju på lagning för ett tag sen, får la köpa mig en ny antar jag, störande faktiskt. den e varm o fläkten går på högvarv. kanske borde ge den en ipren eller ngt.

vill flytta nu, vill inte bo kvar här sen när marcus flyttar. ska sätta lås på mina dörrar iaf, nu i denna veckan!!!! så jag inte blir störd.

men e iaf glad över att äntligen träffa min mr K om 2 veckor, längtar jätte mkt, hoppas tiden går fort.
sen längtar jag åxå efter att få se solen, vilket kommer att ske om ca 3 veckor :D Egypt here we come!

tränat idag iaf, det va skönt som fan faktiskt, o mkt roligare än sist. ska träna igen på onsd tror jag, om inget annat kommer ivägen.

måste säga att jag saknade att höra Mr K,s stämma ikväll, men får snart höra den igen :D

ne nu ska jag göra ett tappert försök till att sova, får se om jag lyckas.
Men först säga godmorron t min Kombo.

godnatt.

Det värsta med att inte kunna somna är, tycker jag, när man plötsligt förstår att man inte kommer att kunna somna.

      Citat: Män vill alltid vara en kvinnas första kärlek, kvinnor vill vara en mans sista äventyr. /Oscar Wilde


Kommentarer
Postat av: phip

va skönt att åka till solen,men att åka med en kompis av andra könet kan bli farligt, det e oftast så att det är den personen som man spenderar resten av sitt liv med. lycka till o njut av resan / Philip

2009-03-05 @ 22:45:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0