hmm kommer inte på en passande rubrik.

hej på er!
Vill först säga att om en dag så åker vi till Egypten, o det ska bli sååå nice!

va på bio igår, en shopohollics bekännelser, en bra film helt se värd.
sen bowlade vi, jag förlorade STORT, men det  va inte mitt fel utan banan va sne kom vi på haha.
hade en super trevlig dag med trevligt sällskap =)

Idag har jag stressat, hatar stressa, men ibland gör man det iaf.
Jennie, milas Michell o deras underbart söta son Noha kom upp o hälsade på, det va trevligt, jag höll till o me i Noha, nu kallade jag han vid namn (jennie fattar vad jag menar).

sen va det tvätten som gällde, boooring as hell.
sen kom Fredrik o hämtade mig, han skjutasde mig till jobbet för jag skulle lämna in min ob lista.
sen åkte vi till sara o såg på Hockeyn, det va mkt trevligt o hv vann, bra för dom o roligt för de som e intresserade.

O nu ligger jag i sängen o gör inget alls.

imon e det f

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0