har ingen bra rubrik så får bli måndag fram till 14.00

Jobbigt o svårt att komma på rubriker, fantasin räcker inte till helt enkelt.
Vaknade pigg dag, sovit som en stock, det va skönt faktiskt med tanke på hur otroligt bakis jag var igår,
som jag brukar säga varje gång så borde jag inte dricka med tanke på att jag får sådan baksmälla.

jag håller på o lagar lite mat, e sååå hungrig på riktig mat, igår åt ja ju inget alls förutom snacksen på bion, bra kosthållning jag har va? nee ska skärpa till mig ordentligt där nu, snart drar ju jag o Marcus min bästa vän till Egypten o då måste formen vara någolunda okej. ska bli nice att komma iväg, sol sol sol UNDERBART.

ska till frissan kl 15 idag, välbehövligt att klippa det lite, ska bara ta topparna, men blir nog mer ändå för det e sååå slitet nu håret. sen e det solning träning på schemat.

nu ska ja kolla till maten o ringa Mr K o antingen störa han på jobbet eller muntra upp han, återkommer med svar om det sen.

Linda, tack så mkt för tipset :P detta hände för några årsen då vi pluggade tror jag, jag va inte ensam när jag föll utan min dåvarande kille va med vid fallet, jag såg stjärnor du vet som dom gör i tecknade serier. haha.
men ja cyklar aldrig mer på vintern :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0