fredag då,då

Jag brukar faktiskt gilla fredagar, men det gör jag inte idag.
Ingen som e hemma, tyst o tomt i det stora lägenheten, hallå vart e alla???
så jag ligger i min säng helt kolsvart i rummet, borde tända lite, kanske lite ljus, sätta på tvn o softa.
Men varför ska jag göra det för? ligger ju här helt ensam. Tur jag har datorn som sällskap iaf.
som ni märker e jag sällskapssjuk idag men vill inte umgås med vem som helst heller.

varit o tränat body pump iaf, det kändes som fan idag, särskillt i benen, hatar köra ben,
men det va skönt. Men jag saknade Jennie idag, inte samma sak att träna utan henne ju, inte lika roligt.

Nu ska jag återgå till msn o ha tråkigt.

imon blir det utgång med Heidi, då brukar det gå vilt till så det ser jag framemot.
händer alltid ngt galet när vi 2 går ut :D

ha en bra fredag hoppas ni spenderar den roligare än vad jag gör.

kramen


Kommentarer
Postat av: Jimmy

Hoppas du får en skön helg vännen, kram

2009-03-21 @ 00:36:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0