ett jääävla tjat, mitt liv inte ditt, ge fan i mitt o lev ditt eget.

Hatar när folk tjatar eller upprepar samma sak 2 ggr, ja e inte döv o inte dum, jag hatar det speciellt mkt när jag jobbat natt. o när en människa sitter över en o säger vad  man ska göra o tjatar samtidigt, då går det ju för fan inte att koncentrera sig! jag blir så irriterad så ja kräks, sen säger personen - Men ska du verkligen köpa den bikinin, den va la inte snygg, ska du inte köpa denna ist, så pekas det ut en tant bikini, -  För fan det e la jag som ska ha den på mig inte du eller ngn annan heller, så håll käften.

Är trött på alla som ska lägga sig imitt liv o säga hur dom tycker jag borde leva det, reagera och tänka i vissa situationer,
fattar inte ni att jag bryr mig inte ett skit om va ni har för åsikter om mina handlanden? jag gör precis som jag vill iaf, ja e inte omyndigförklarad o har varit med om mkt mkt mer i livet än vad ni har, SÅ SLUTA NU MED ATT LÄGG ER I MITT LIV ELLER VAD JAG GÖR AV DET, DET E MITT LIV O INTE ERAT LIV, VILL INTE HA NÅGRA RÅD, JAG BER OM DOM OM DET SÅ SKULLE VARA! MEN OM NI INTE KAN LÅTA BLI SÅ GE FAN I ATT PRATA MED MIG.

varför ska alla ha åsikter om hur andra väljer att leva? bara för det inte e på den personens vis så betyder inte det att det e fel! nej nej nej.

så sköt er själva o skit i andras.

hoppas nu att detta går in till er som har för mkt åsikter om mig o mitt liv.





Kommentarer
Postat av: Jennie

Jag kommer att lägga mig i hela tiden, men bara POSITIVT..Så du vet..Saknar dig, vill ses snart.

2009-03-08 @ 22:24:23
URL: http://midothal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0