att vända rätt på dygnet e ett helvete!!!

Gick av igår, altså sista natten tills måndag natt, ledig 4 dagar/nätter.
Men jag har ett rent helvete att vända tbx på dygnet, helt värdelöst e det.
Igår vaknade ja kl 14 ca sen kolla ja o Marcus på Linda Rosing på 5an som förövrigt e det mest pinsamma pogram jag sett på länge. efter det somnade vi som 2 grisar. Jag vaknade kl 19 med huvudvärk o yrsel för ja sov för mkt, men kommer inte upp, allt jag vill e att sova sova sova. efter det städade jag lite gjorde pannkakor.
sen somnade jag igen vid 23.30 tiden ca o vaknade kl 04.00 o kan inte somna om, hur roligt är detta???
kroppen tar stryk av detta. det känns faktiskt, men mest känns det i huvudet, blir yr, okoncentrerad, döv tydligen åxå då ja säger va, hela tiden.

Nu e kl 06.00 ingen ide att sova igen ju då ja ska gå upp kl 09.00.
kommer att vara trött idag, men det vill jag inte för jag får ju efterlängtat besök idag.

ska börja överväga att kanske jobba dag, fast det vill jag inte heller.
måste komma in i en rutin med mitt sovande.

ha en underbar fredag o helg om jag inte skriver innan.

hej svejs på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0