2a försöket, o har blivit en gnälltant

Jag lyckades hålla upp till kl 14.00 med rökningen, bra karaktär jag har va?
nu ska jag ge det ett till försök, skam den som ger sig.

sen har jag blivit engnäll kärring, e såååå arg o irriterad på ngn av mina grannar så ja snart börjar tjuta!!!!
Dom dunkar musik på högsta volym så hela govlet skakar, sängen skakar, frän tidig morgon till sen kväll.
Kan snart inte tänka! Det ger mig hucudvärk! o sen e det ingen variejerande musik utan dunk dunk dunk, samma monotoma ljud, ringde min sjukt slöa hyresvärd men han hade inte tid som vanligt, sen e det iskallt i mina rum då inte elementen funkar men bryr han sig om det??? NEJ NEJ NEJ.
Marcus ska ringa han imon o se om han lyssnar mer på han, annars betalar jag fan inte hyran!

nu ska jag ta bussen t a6 o träffa Mr K =) ska bli underbart skoj att äntligen få träffa han efter 6 veckors väntan!

ha en go helg, o håll tummarna för att ja kan hålla upp me rökningen.

kram

Kommentarer
Postat av: Linda

Hur går det med röknigen ?

Har du fått bloggtorka??

2009-03-17 @ 16:40:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0