1a försöket dag 1. Mår illa!

dag 1 kl 09.00 ska jag ge mig på 1a försöket till ett rökfritt liv utan ciggaretter.
Jag ska verkligen försöka att bli kvitt mitt rökande, men det kommer att bli ett helvete utan dess like.
så förbered er på en grinig o ovanligt sur Jenny. Men det måste gå.
Är trött på att behöva gå ut o förpesta luften me äcklig röklukt, trött på att stinka rök, för det luktar faktiskt asäckligt.
strax innan 9.00 tar jag min sista cigg som finns kvar i paketet sen e det slut på att röka, eller??? det återstår att se.

Hur mysigt ser detta ut? bläääää

Har det gått att hålla sig ifrån dem? Dags att ta reda på hur Rökslutarna mår.

Har mått illa i 2 dagar snart, det spänner i magen o har en allmänt må illa kännsla,
vet inte vad det e, om det e stress. fast stressa gör jag ju inte direkt, men har sovit mkt det sista vilket för mig betyder att jag e stressad inombords. Hoppas det går över snart, helst nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0