Vuxen, ska det vara nödvändigt?

Jag börjar närma mig 30 år nu, fyller för snart tycker jag själv, 25 Juni kom jag till världen 1979,
30 årskris har jag haft sen ja va 28 år så den börjar försvinna nu, det e ju bara en siffra ju, men
det låter så vuxet med 30, ja känner mig inte så vuxen direkt, känner mig som om jag va 23 år.

Här e iaf vad jag önskar mig när jag blir 30 år

en digitalkamera
en resa till varmare breddgrader
pengar
en ny dator
en hund

det där räcker, tänkte önska mig en platt  tv med, men det behöver jag inte, jag ser aldrig på tv iaf.
ja , man får la hoppas att jag får ngt som står på min lista.

sen funderar jag på hur jag ska fira dagen 30 år
ska jag göra som de andra födelsedagarna jag haft innan, att inte fira? eller ska man slå på stort?
ska jag fixa ngt för familjen?
NEJ DET E JAG SOM FYLLER ÅR SÅ DÅ FÅR DOM ANORDNA NGT, FÖR JAG E EN URSEL VÄRDINNA!

nu ska jag fundera ut ngt ämne att skriva om som faktiskt e lite mer viktigt än mina funderingar om min födelsedag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0