varma mackor o tv

Har nu ätit 2 st varmamackor, med ost o kalkon o lite senap emellan, ganska gott faktiskt om inte annat så e det smidigt att göra, sovit alva dagen, hur tidigt jag än lägger mig så verkar jag inte kunna vakna tidigt iaf, får ju ingenting gjort ju, planerna för dagen va att städa plocka ner allt julskit  o fixa o dona lite, men icke icke ist sov jag till kl 14.30 satte mig framför tvn o datorn o här har jag suttit tills nu med några korta varv i köket för att ta ngt o dricka eller en sväng till balkongen för att inta frisk luft.. Men imon ska jag fasen gå upp o göra en massa saker, jag måste måste måste hur svårt det än e att vakna.

ska snart bort till sara o fika lite o snacka lite skit, tycker det e bra att hon bor närmre mig nu, innan när hon bodde utanför staden så träffades vi inte så mkt, ren lathet skulle jag vilja påstå att det e, jag hatar att åka buss o ta mig längre sträckor överhuvudtaget i denna staden, men nu kan vi ses betydligt oftare då det bara e 5 min mellan oss =)

Men innan jag beger mig så ska jag kolla klart på how i meet your mother på tv 3 den serien e ganska rolig, men kan inte förknippa titlen på serien med innerhållet.

skriver kanske mer sedan eller imon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0