Välkommen- Nytt år, ny blogg.

Välkommen till min nya blogg, vad passar bättre än att byta blogg när det e nytt år? ut med det gammla in med det nya.
Det var svårt att hitta ett ledigt namn, då det e massor av människor som bloggar, så mitt namn på bloggen blev lövfällan varför? Jo för att min kära far bor på ett ställe som heter just så, o det e sååå fint där ute så därför tyckte jag att det passade bra för detta året ska bli fint, sen tog jag det namnet med för att min älskade far e den bästa pappa man kan ha, love u.

Så varför ska an blogga? Jag fattade inte alls poängen med det hela ibörjan, jag dömde ut det totalt, tänkte vafan skriv en dagbok ist, jag vet fortfarande inte varför man inte väljer det alternativet ist, Men det e skoj att blogga, att skriva av sig lite, o dela med sig om erfarenheter o kanske på så sätt hjälpa andra i liknande situationer. Mitt liv har varit en bergochdalbana genom åren, men jag e ändå nöjd med vad jag har, fast jag inte har den där platt tvn eller det senaste i klädväg, förr i tiden va jag mkt bekymrad över att jag inte hade vad alla andra har, MEN SO WHAT? jag e frisk, har 2 underbara föräldrar som alltid funnits där för mig i tort o vått, guuud va jag älskar dom, säger det aldrig till dom, men här kan jag skriva det. Jag har ett jobb, kompisar så varför klaga? Jag har nog varit med om för mkt för att veta att allt det där matriella inte egentligen har ngn betydelse, men visst vill jag ha det, självklart, men inte på samma sätt. Har lärt mig att nöja mig med vad jag har.

Idag ringde min faster som jag precis fått kontakt med, o e sååå glad för det, för har inte haft kontakt med ngn i släkten innan på pappas sida, på mammas sida så e jag ensamt "barn" iaf så tycker jag det e skoj att hon ringde, o hoppas på en fortsatt kontakt på djupare plan så som man har det i familjer, eller det e vad jag tror iaf.

Ligger förövrigt sjuk hemma me lite feber, men det verkar inte bryta ut, vilket jag tycker det borde göra så man slipper gå o va halvkass, valde iaf att vara hemma från jobbet idag, dels för ja inte har så mkt ork, men sen åxå för att inte smitta ner mina goa tanter o gubbar, jag jobbar då natt på ett äldreboeende, vilket jag tycker e skit trisst, men på natten går det bra.

Nu ska ja se på Emil i Lönneberga o griseknoen, JAG VET JAG E 30 ÅR SNART, MEN VA FAN Emil blir man inte för gammal för att se på.. lagom o titta på åxå när man inte e pigg.

på återseende, sköt om er o undvik alla baciller som svärmar över oss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0