vaken tidigt

Vakande tidigt idag, redan vid 4 tiden imorse, konstigt för att vara mig, men så e det.
Softade framför lite såor på datorn som jag laddat ner, hade tänkt att kravla mig upp ur sängen vid 9 tiden för att börja städa o fixa lite, men jag somnade om, o vaknade vid 13.30 av att Marcus kom hem.
Så nu har jag en dunkande huvudvärk.

ska snart bege mig till willys o handla det nödvändligaste som mjölk bla.

Jennie ringde innan o sa att hon hittat mjukisar med muddar på Åhlens, så det ska vi köpa imon, men först e planen att vi ska träffas utanför gymmet kl 10.00 hur ska det gå? Hoppas att jag kommer upp ur sängen, men det måste jag göra.
kommer förmodligen gå som en stel anka sen efter träningen.

nu ska jag fortsätta att försöka ta tag i det som ska göras, segstartad som alltd. så som alltid kommer jag förmodligen skjuta upp allt tills imon, blir så trött på mig själv.

Även den som går sakta kommer fram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0