Va man såg ut när man va yngre

tittade på kort hemma hos Hanna när vi flyttstädade från gammla album då vi va små.
Hanna va så jäkla söt som barn, hade kagt ut ett kort på henne om jag hade ngt, men det har jag inte.
när vi bläddrade bland bladen av gammla kort så dök det upp kort på mig, jag bara skrek, Helvetets jävlar !!!va ja såg ut, vilka kläder o vilken frissa sen, Hur kunde mamma tillåta att jag hade sådana kläder på mig o såg ut som jag gjorde,
När jag frågade det så sa hon att jag själv valde mina kläder o att jag tyckte att jag va jättefin i dessa grymt gräsliga kläder.. Så ska jag bli mamma ngn gång så får dom inte välja sina kläder själv, om dom inte e modemedvetna o har bra smak.

Tog kort på korten med min mobil, dom blev suddiga o skärpan e inte den bästa, men lägger ut dom iaf.

Är detta verkligen jag? usch o fy!


Suddigt kort, men jag e den i mitten som e längst, kolla in jeansen o tröjan
o håret, ser inte klok ut, ser ju ut som en bonpojk ju, övriga på kortet är
Kerstin, Malin i blått o Hanna i rött.





Ja säger då det, kolla in min grymt fula skjorta o tröjan under, hur kunde
min kära mamma tillåta att jag hade sådana kläder, o lägg åxå märke till de
passande rosa hårsnodden jag har håret, o de moderna glasögonen,
andvänder dock inte glasögon i dag!




Idag ser jag dock ut såhär, lite bättre tycker jag själv iaf.


Kommentarer
Postat av: Jennie

Puddingen..Så snygg så..

2009-01-18 @ 21:32:16
URL: http://midothal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0