fucking arg o irriterad! arrhgghhhggerrrr

Vaknade vid 16.00 efter en orolig sömn, när jag kom hem mådde ja sjukt illa, trodde ja fått maginfluensan, men det va det nog inte, va säkert baguetten ja köpte i morse eller för jag va trött. mår fortfarande illa.

Känner mig jävligt irriterad o lättretlig idag, vill bara skrika på ngn o skälla helt utan andledning.
Det kan vara för det va ngn IDIOT som ringde på dörren runt 12 tiden o ryckte i handtaget, utan att ringa Hatar när folk bara kommer innan! Tur för dom att jag inte öppnade..
 
Sen håller grannarna under mig på med ngt skumt, det låter som fan, låter som dom pratar i en microfon hela dagarna, jävligt irriterande e det! fattar dom inte att jag sover? Nej förmofligen inte, hur ska dom veta det? Men ska fan gå ner nästa gång o säga att dom ska SLUTA med va fan det nu e dom gör, har lite skumma grannar faktiskt, sen e det så jävla lyhört här åxå.

Vid 16 tiden ringer det återigen på dörren, o verken jag eller marcus ville öppna, Vi trodde det va polisen först för det stod en polisbil utanför fönstret, men va fan hade dom velat oss då vi inte har ngt med dom att göra, men det visade sig sedan att det va en kompis till marcus. för helvete ring innan ni kommer på besök!!!

Så nu ligger jag här o e arg som ett bi, ja skit arg är jag, så bäst att låsa in sig o inte prata med någon för minsta lilla som stör mig nu o som går emot mig kommer att få ta del av min irritation och ilska.
Det va mkt mkt längesen ja va så här arg, det e frustrerande faktiskt.

så nu låser jag in mig o ser på film o stänger av all komunikation med om världen.

hej då från en mkt mkt arg o irrterad smålandstös!

        




denna texten under va ganska skoj!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Men vännen, inte är du väl arg?

2009-01-26 @ 20:08:23
URL: http://midothal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0