min dag o vandrandepinnar.

Min dag har som vanligt inte varit händelserik, vaknade sent, sen har jag inte gjort ett skit,
Hanna va förbi en stund nu på kvällen det va trevligt.
Ska hjälpa henne att flyttstäda på lördag, e skyldig henne det efter att hon har hjälpt mig me alla mina flyttar, men fast det e trisst o städa kan det ändå vara trevligt,det beror på vad man gör det till.
Nazrin en gammal go kompis ringde innan idag o sa att hon o en kompis till henne ska komma till jkpg o festa, hon bor i borås. Det ska bli skoj har inte träffat henne på år o dar så har mtk att ta igen :D ser verkligen framemot det :D

Nu e det visst bestämt att Marcus som jag bor med ska flytta pga av vissa omständigheter som jag inte begriper mig på, men mig gör det absolut inget, Vi missuppfattar varandra hela tiden ändå, tyvärr. Vi e inte alls lika ngnstans o tänker inte lika för 5 öre, sen har jag totalt tappat respekten för honom pga av vissa saker, Det betyder inte att jag tycker illa om honom eller e direkt arg på honom, mera besviken. Men nu e det som det e så det e bara att gilla läget, borde ju vara van vid att det alltid e ngt som ska jävlas.
Men Peter en annan kompis ska flytta in ist, o det kommer att bli mkt bättre då vi e mer lika som personer, tänker mer lika, har sunt förnuft, o samma humor o kan prata med varandra utan missförstånd.
Hoppas nu bara att allt klaffar som det ska, för Peter ska få sålt sitt hus innan han kan flytta in, o det kan ta kort tid eller lååång tid, o Marcus ska hitta en lägenhet som åxå inte e det lättaste, Grejen e den att får Peter sålt sitt hus innan Marcus har flyttat så måste ju Peter bo ngnstans o då kanske ja tillslut sitter här ensam me en enorm 5a, men det löser sig alltid, Ska bli skönt att M flyttar iaf, hoppas nu det inte e tomma ord. Kan inte bo med ngn som klagar på en vad man än gör, hur snäll man än e, Men jag tänker inte ta till mig ett skit av det han säger för han har såå fel, det har säkert jag åxå, men jag inser ju iaf det.

Funderar iaf på att skaffa kattunge nu när han flyttat, men det e BARA FUNDERINGAR!

va inne o surfade lite på nätet innan o kollade på djur, då såg jag o Hanna den "perfekta" presenten, nämnligen vandrande pinnar för 10 kr st, tjejen som sålde dom va visst uppfödare haha e verkligen vandrande pinnar ett djur?
det såg så roligt ut iaf. Men kom då på den briljanta iden att köpa en eller 2 vandrande pinne o ge bort i present till en kompis som fyller år nu i februari, som ett skämt, tror ni att hon skulle bli glad? det tror inte jag. Men skoj e det iaf.
Här kommer annonsen på dessa sk djur.

Hej!
Jag är en tjej från trånghalla som har en vandrandepinneuppfödning som har vuxit och blivit rätt stor nu.

Jag har en vuxen till salu som är ungeför 9cm. Den är pigg och livlig och älskar sallad. Den tar jag 15kr för.

Jag har även 5 bäbisar till salu. Dem är mellan 3dagar och 1vecka och är mellan 1cm och 2cm långa. Dem är redan väldigt livliga och så underbart söta. Dem tar jag 10kr st för.

Jag har också omkring 200ägg som snart kommer att börja kläckas så det blir snabbt för många.

Om du är intreserad så hör gärna av dig till mig på min mail eller telefon. //Sara och pinnarna =)

Livliga o söta, hmmm kan dom vara det? jag har aldrig haft ngn själv så vet inte, men det låter som det vore en annaons på en hund eller ngt.

Nu ska jag försöka sova lite, ska på utbildning på jobbet hela dagen imon om akut sjukvård, sen blir det lönesamtal o personalmöte, va längesen ja spenderade en hel dag på jobbet, då jag jobbar natt, men kan bli trevligt.

må väl o sköt om er, va rädda om varandra o respektera varandra!



här har vi vandrandepinnarna som ska säljas:



visst ser dom söta o livliga ut? hahaha - NOT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0