Djur

fasen va denna veckan har gått fort! Skönt tycker jag.
Har inte gjort så mkt som vanligt, men haft en helt okej dag!
ska lägga mig  i sängen o se på film tänkte jag, vad det blir för film vet jag inte.

Funderar starkt på att skaffa mig en kattunge, ångrar att jag gav bort mina 2 prinsar som jag hade
men dom har det kanon bra där dom e nu, tydligen så kan jag inte vara utan djur.
så en liten kattkille kommer det att bli, ska nog ta en från ett katthem, känns som att man gör en god gärning o räddar ett liv, även fast det "bara" e en katt.

Pappas ringde innan o sa att Maja hans hund åkt på ngn analsäcksinflamation, stackars lilla Maja, Hon e min absoluta favorit, hade henne ett tag, sen flytta hon tbx till pappa igen, hoppas att hon blir bra min lilla prinsessa.

Här kommer lite kort på mina 2 katter o lilla Maja


Detta e Nelson, världens kelgris, han lever livets glada dagar hos min fasters granne
på landet. visst e han fin?




Bästa att sova med öppen mun så man får luft =)



Här e prinsen Rocky som jag träffar då o då, Han har ett kalasliv hos Andreas
där han blir mkt bortskämd o mkt kelad med.



Min underbaraste prinsessa, Maja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0