Träningen e igång, dag 1

Idag vaknade jag kl 7 i morse, taggat som fasen för träningen med Jennie i dag på nordic club, vi möttes där kl 9.30
Tecknar abonnemang, dom va snälla o gav mig studentpris, skit bra!

Vi började med att gå på rullbanden i 10 min, sen va det dags för att gå på pass, det som fanns var Qigong.
Vi går in i salen o där e det 3 tanter runt 70 bast som ska träna detta med.
instrktören började med att förklara historien om denna träningsform, orka lyssna - nej sen satte hon igång en bandspelare med en gubbe som pratar o säger vad man ska göra, rösten på bandet lät hemskt kåt lixom, o redan där började jag att fnittra. själva träningen gick i slooow motion man stod bara still o höll på me armarna o handlederna fram och tbx, både jag o Jennie fick skratt attacker o tanten som höll i allt gav mig iaf lite stränga blickar, kändes som man va tbx på skol gymnastiken, sen när vi trodde hon var klar o va på väg att gå, så säger hon vi e inte klara än, så vi stannade snällt kvar o höll händerna mot varandra. när det äntligen var slut skulle man prata efter, men vi smet iväg o gick upp på rullbandet igen, vi tog en hel del kort,måste ju dokumentera att vi faktiskt tränar nu. väl på rullbandet tappar ja balansen o e nära att ramla av haha. Sen till styrketräningen, det va helt okej bara det att vi inte fattade maskinerna så mkt, men det e det ngn som ska visa sen. men det va roligt o imon ska vi köra step up, det blir en utmaning som heter duga, då jag har en kondis som en 80 åring o ingen kordinationsförmåga, men skam den som ger sig!

Efter vi tränat åkte vi till A6 - o jag hittade äntligen ett par svarta mjukisar med muddar på till ett bra pris!
sen köpte ja lite smink o hårgärg. sen va det fika som gällde.

har haft en kanon bra dag o inte varit speciellt trött.

kommer kort som vi tog när vi tränade snart, Men bara på mig för Jennie vill inte visa sina fast hon blev jättefin på dom.

nu ska ja duscha.

måste bara tillägga att jag verkligen inte tycker om mina grannar, dom håller på med värsta höga musiken tror dom kör singstar på högsta volym så väggarna skakar, men kan man gå ner o gnälla vid 17.30??
ne jag ska hämnas sen ist.

Hämnden är ljuv

Kommentarer
Postat av: Jennie

Men hallå, jag BLEV inte fin på dom!!!!! SÅ BUTTUGLY som det bara kan bli..

2009-01-28 @ 18:11:25
URL: http://midothal.blogg.se/
Postat av: jenny

Jo Jennie det va flera på min kamera som blev bra, du e alltid fin, skönhet kommer ju innifrån ju, bara man har rätt energier o det fick vi ju idag.

2009-01-28 @ 19:00:53
URL: http://lovfallan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0