tandtråd

Hatar verkligen att gå till tandläkaren, har tandläkarskräck, Jag minns en gång då jag hade en mega infektion i en tand, låg nog me hög feber i 2 veckor o hela kinden svullnade, Mamma tog mig då med "våld" till tandläkaren o jag fick göra en akut rotfyllning utan bedövning, jag bet tandläkren i fingret hårt..
Så länge jag kan minnas har jag hatat att gå till tandläkaren, när jag var liten så slutade jag att andas så jag blev blå i ansiktet o tandsköterskan märkte inget alls har mamma återberättat för mig.

O nu har jag fått ngn tandköttsinflamation i nedre käken.. tandtråd e då att rekomendera, men det gör ju ont, tandtråd e osmidigt fast jag har en sån där smidig lång pinne me lite tandtråd på. Men det e ändå obehagligt.
Har nu andvänt denna hemska tandtrådspinne i 2 dagar o det hjälper, hurra.

det var vad jag hade på tankarna just nu.
En sån här tandtrådspinne har jag. dom e faktiskt ganska smidiga, så kan rekomendera den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0