snart fredag

säger det igen, shit va veckan har gått fort, skönt det, en vecka närmre lön och lite aktiviteter som kryssningen.

Har jag gjort vad som stod på dagordningen idag tro? NEJ såklart inte, lata lata jag.

jag såg på days of our lifes hela e,m ja vet att det e lite tantvarning på den såpan men jag gillar den, totalt älskar Sami i serien, hon vill så väl men det blir så fel, hon blir alltid missuppfattad o ingen vill ge henne en ny chans, o e det ngn som trampar henne på fötterna så ger hon igen så det smäller om det.

Sen va ja ute o gick me Sara o Lena gick runt skön i snabbt tempo, det va kallt men skönt.
efter det så va det kaffe o lite tjejsnack hos sara,

o nu ligger jag här i sängen o undrar om jag kommer att kunna sova inatt.

Imon så blir det lite mys hos Sara framför letsdance.

ne har inget mer att tilägga just nu, denna dagen har varit händelselös .

gonatt på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0