såper

Kollat på lite såper på datorn som ja laddat ner, jag gillar såper för det får ens eget liv att verkar normalt. Gillar att se dom för då flyr jag in i såpan lixom, många tycker jag e lite weird som kollar på dom, men jag erkänner ju iaf :P
såper ja kollar på just nu e days of our lifes och de nya beverly hills avsnitten.
man kan ladda ner lite olika såpor gratis på www.days.nu för er som faktiskt ser på den.
bra tidsfördriv iaf.

Nu går min buss om 20 min, så dags att förbereda sig för jobbet, sätta på sig kläder, packa ner en bok i väskan o ta en cigg. ska bli nice att jobba,då ja inte kan sova på nätterna o inte gör ngt vettigt så kan jag lika väl jobba o göra lite nytta, men det återstår o se hur positiv jag är sen när jag väl e på jobbet. Hoppas att det e lungt iaf.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0