Men jag då!!??

Jag missunnar verkligen inte ngn lycka, absolut inte min närmsta kompisar. Dom är värd all lycka dom kan få, o jag glädjs verkligen med dom när det går bra för dom, men helt ärligt så kan jag inte låta bli att tänka, hallå men jag då, Om det nu finns ngn gud (vilket jag inte tror) men om det finns det så hallå har du glömt bort mig på vägen eller????
Ja tydligen har gubben i himmlen gjort det, mig o alla andra olycksdrabbade människor, så jag väljer att inte alls tro på att det finns ngn gud av ngt slag. Nu låter jag kanske otacksam, men det e jag inte verkligen inte, men jag tror alla känner så vid ngt tillfälle, HALLÅ JAG DÅ? Det e männskligt o jag e inte rädd för att erkänna det!!

Jag vill med hitta kärleken, ni vet när det pirrar imagen o benen blir svaga, när man går runt med ett fånigt leende på läpparna o väntar på att telefonen ska pipa till, Där man blir uppvaktad med blommor o champange, där mannen sätter mig högst upp på listan, Hur svårt kan det va lixom att hitta kärleken?? Jo det ska jag tala om, det e förbannat svårt!
Det va lättare när man va yngre. Nu ska man först bli kär vilket e svårt bara det, sen ska den andra bli kär, sen ska man ha samma mål o vissioner i livet, sen ska ju självklart utseendet falla en i smaken åxå, jag vet utseendet e inte allt, men faktiskt så har det en stor betydelse iaf för mig, inte för jag ser ngt vidare bra ut men anser inte att jag e ful heller..
Han behöver inte va snygg snygg, utan bara ha ngt som faller just mig ismaken, han ska va lång, inte för smal inte för tjock, helst lite muskler, o gärna tattueringar... Men går man bara efter sitt ideal så kan man ju fortsätta leta i alla framtid, för jag tror inte att det finns ideal, för ingen e perfekt.
så summan av kaddemumman i denna hjärtefrågan e:

Jag vill bli kär i en som e värd min kärlek
Jag vill ha lika mkt tbx som jag ger
han får inte va smal eller tjock
han måste bjuda på sig själv
ha humor
ta mig för den jag e med alla mina brister o fel
o se Jenny o inte bara mitt skal.

hur svårt ska det vara????

Sen om man får begära mer av den där påstådda guden som en del tror så förbannat mkt
då vill jag följande,

Jag vill ha ett jobb som e roligt där det e bättre betalt
Jag vill inte alltid varje månad vända o vrida på vartenda öre
Jag vill må bra o inte sitta fast i denna hemska deppresion
ja... allt jag vill e att ha ett normalt liv som inte e som en bergodalbana.

snälla gud eller jesus eller ngn annan gud, kan jag få detta? det e la inte för mkt begärt eller?

sen vet jag att det e vad man gör det till, mkt e det så iaf, men inte alltid, vissa e helt enkelt födda med en enorm tur, med en silversked i munnen o andra e födda med mindre tur o en del med all otur som finns,
jag anser att jag e född med mindre tur.
Men jag vill heller inte ha ngt ogjort för man lär sig på vägen o man vet vem man är. fast vissa saker såklart vill jag ha ogjort som att ja inte varit ett dugg ekonomisk eller tänkt efter vad det gäller pengar, o det får jag lida för idag, men nästa gång vet jag.

Lycka till alla mina vänner o ovänner med allt ni förtar er, lev i dag imon kan det vara försent, se inte tbx på alla olyckor utan vänd det till ngt positivt ist. Le o älska allt vad ni kan.

puss o kram på er.


Kommentarer
Postat av: Jennie

Först och främst: du är Mycket vacker. Sluta leta så hittar HAN dig snart. Lita på människor med sunt förnuft, inte alltid helt lätt. Ring mig om du behöver en vän! Jag kommer!

Kram till en fin tjej.

2009-01-10 @ 09:34:59
URL: http://midothal.blogg.se/
Postat av: jenny

Ohh va du e goooo =) tack så mkt, ring du me så kommer jag =) kraaam

2009-01-10 @ 15:40:47
URL: http://lovfallan.blogg.se/
Postat av: manglan

Gumman! Det bor visst vishet i dig! =) Du tänker med hjärtat gullet, det är den viktigaste och vackraste egenskapen en människa kan ha! Pussar i mängder =)

2009-01-10 @ 21:30:05
Postat av: jenny

ja den finns bubblande där inne ngnstans, lättare o skriva ner det än o prata anatar jag, men denna gud kan ju ja du vet.......



puuuusss

2009-01-10 @ 23:31:23
URL: http://lovfallan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0