lite snurriga funderingar

kommit hem efter en fika hos Sara, ja fick en semla, fasen va gott det e me semlor synd det e så onyttigt bara.

Shit va denna månaden har varit lååång, den tar aldrig slut ju, jag hatar verkligen Januari har jag kommit på, det e den värsta månaden på hela året. Fattig som aldrig förr, blev typ pank 1 Januari totalt pank, så har levt på mamma denna månaden, känns inte så där bra, känner mig som jag vore barn igen o man tiggde om pengar till godis.
Sen e det kallt o mörkt o alla verkar vara nere o ur form.
Känner att rastlösheten börjar göra sig påmind, vill att det ska hända ngt skoj snart, men det går ju inte göra så mkt skoj när man e pank, nästa år ska jag bojkotta jul o nyår o jobba ist.

Det e vid denna tiden tomheten efter en andra hälft gör sig som mest påmind, att ha ngn att vara pank med o bara ligga sked i soffan o se på film o ha det allmänt mysigt, men nej nej nej, jag får sitta ensam, men det funkar åxå bra, men hade iaf varit mysigare att ha ngn här. Men det e inte lätt att hitta ngn nuförtiden särskillt inte när man blir äldre, Jag har iaf blivit mer kräsen o bekväm i att bara rå om mig själv. O hittar man ngn som man faller för så vill han inget eller så e det ngt annat som står ivägen. Vissa har tur o hittar ngn på engång, men det vill jag inte, e inte desperat o tänker inte bli det heller! Det får komma när det kommer. O jag tänker absolut inte släppa in ngn idiot i mitt liv igen, NO WAY, värken som kompis eller mera, har fått nog av alla svin där ute. Finns det verkligen ingen vettig kille kvar där ute som ser skaplig ut o som e singel? eller e det mig det e fel på ? Drar jag till mig fel sorts människor? jag vet inte, funderar på att gå till en spågumma o bli spådd så slipper jag att fundera mer på det.

Tänkte komma isäng i tid idag, men nej nej nej som vanligt har jag inte gjort det o kommer inte att göra det heller, men måste verkligen gå upp imon o få lite uträttat.

Sov så gott alla o må väl.

kramar Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0