Lets dance.

har tagit mig från sängen till soffan nu, va skönt att byta rum.
va hos mamma o hämtade lite smörgåstårta, mumms...
sen hem o duscha, vilket va välbehövligt!

Nu ligger jag i soffan o ser på lets dance,
jag tycker att kitty borde åka, hon kan inte dansa o har en dryg attityd.
Magnus starkemannen imponerar sjukt mkt, karln e ju 2 meter lång stor o rubust. inte kunde man tro att en sådan jätte kan dansa, men det kunde man, säger en del om att man har förutfattade meningar om folk.
Jag totalt storm gillar  Carl-John, han e rolig att se på, sen att han inte kan dansa e en helt annan sak, men gubben bjuder på sig själv o kan inte låta bli att skratta när jag ser honom, tänk om det fanns sådana gentlemän i min ålder?
Blondin Bella har jag inte ngn direkt åsilkt om, men hon verkar va en positiv tjej, så måste säga att jag gillar henne åxå.
Utrikesreporten har en skön humor, hon ser inte ut som en sådan som har humor, men det har hon. dansen komenterar jag inte, men hon gör så gott hon kan,
Bagge e gryyym, hon e snygg har utstrålning o kan dansa, kan förstå att de andra deltagarna tycker det e orättvist, men allt kan inte vara rättvist.
Maggda e min favorit måste jag säga, gillar allt med henne.

efter letsdance tänkte ja städa lite, o hänga upp gardinerna, ska jobba imon natt o sönd natt så behöver ju inte vända dygnet nu, inte för det hade gått men nu kan ja plocka lte.

ska bli skoj att jobba imon. hoppas att ja tycker det när jag väl är där åxå.


Kommentarer
Postat av: Jennie

Vi får väl göra så att det är kul. Det är lite lättare när du är med iaf..

2009-01-23 @ 22:21:40
URL: http://midothal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0