Klubbad säl på benen igen!

Oj va trött jag varit de sista dagarna, har inte kommit upp ur sängen hur mkt jag än har försökt, Det e ingen normal trötthet jag lider av, tror jag har ngt trötthetssyndrom, det finns la ngn sjukdom som är att man ständigt e trött, jag tror att jag har den, Kan sova i 2 dygn utan att nästan vakna under mina sovperioder, Det e slöseri med tid o jäklig trisst att sova så mkt, men får jag inte sova de perioderna ja har detta så blir jag galen, jag kan somna sittandes o jag hör inget alls e helt borta. Borde gå o ta lite blodprover o se om det kan va ngt fel, för detta e fan inte normalt.
Det e ingen som förstår hur jobbigt det e att vara så trött o sova så mkt, många tycker att man e lat, gå ut o gå o få frisk luft, hitta på ngt, tvinga dig upp o gör ngt osv osv, Jag vet allt detta men om det inte går då? Om jag vill men det går inte, orkar mig knappt upp för att gå på toa! Det e ingen lathet eller ngt sådant, utan det bara e så.

Så de sista dagarna har jag inte gjort ngt mer än o sovit, men nu e jag på benen igen, skönt det.
Så Sara va här på frukost i morse, hon hade köpt me sig frallor, sååå gott va det!
Vi beställde även en kryssning till mariehamn med Birka båten den 30 Januari, ska bli såååå jävla roligt,
Skönt o bara komma bort så ett dygn o jag gillar att kryssa :D

Sen va jag hos Andreas o Min älskade Rocky o hälsade på, för er som inte vet e Rocky min katt som numera bor hos Andreas, vi spelade ngt frågespel med sjuka frågor, det va ganska skoj, men e nog roligare om man e lite rund om fötterna. sen satt vi o tjatade lite, jag fick han att ringa o söka lite jobb :D
Det kom en försäljare från cohem till honom åxå, så nu har jag ökat på mitt bredband till XL sen ändrat ngt på telefonen så jag ringer för bara uppkoplingsavgiften, o ökat på kanaler på tv boxen, en tv box som jag beställde för ett år sedan o inte ens har hämtat ut, typsikt mig, så nu måste jag ringa dom imon så jag får ngn andvändning för den, annars e det ju pengar i sjön.

Nu ska jag dricka lite kaffe o vänta på bättre tider, tror ni det kommer bättre tider snart? jag börjar bli tveksam till det, då allt blir dyrare o folk blir fattigare... vad ni än gör hur panka ni än är, ta för fan aldrig mobillån, det e en sjuk hög ränta o betalar du inte tbx efter en månad så skickar dom det direkt till kronofogden utan att få en chans till. Det e ett smidigt sätt att få snabba pengar på, det tar ca 15 min sen e pengarna på ditt konto, men sen ger det följder åxå, så lev hellre pank än att gå på dom bluffmakarna, tro mig jag har gjort det för längesen o får idag igen för det! O det e inte värt det, bättre att lev apå nudlar ett tag då!

Ha det bäst!

            

Kommentarer
Postat av: M

jag håller med dig.

måste va jobbigt att ingen förstår dig, jag vet hur det e att vara ständigt trött.

2009-01-14 @ 15:12:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0