kan inte sova, blir tokig

Nu har det hållt på så här länge, att jag inte kan sova på nätterna, men inte heller dagarna, ja blir ju helt konstig av detta.
e trött som fan, men när jag försöker sova så vrider ja mig bara somnar kanske till en timma o vaknar av mardrömmar, helt äckligt svettig. Jag har funderat på varför det e så. men kommer inte på ngn andledning, kanske e innre oro eller ngt,
Har haft det så här innan o då fick jag sömntabletter, men vill inte ta dom i onödan, men nu e det fan dax att ta dom så jag får min dygnsvila, snart driver ja  alla till vansinne med mitt snurreri, ja kopplar inte vad folk säger överhuvudtaget, vill gärna lyssna men det går inte, ser suddigt, o tappar aptiten. Ne sömntabletterna ska fram igen imon, nu e det för sent för att ta dom kl e 03,00 på natten.

Kom på att jag inte ätit ngt alls idag, magen börjar protestera nu, men vem orkar fixa mat nu?
den kan gott få va arg ett tag tills det e dag iaf.

vill verkligen sova nu o vakna pigg,glad o i en vettig tid för en gångsskull, men nejnejnej.

BLIR SÅ ARG! varför kommer inte John Blund? har han gått o halkat o brytit benet tro?

sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0