Idol utbytt av Lets dance.

Gud så jag älskade att kolla på idol på fredagarna, det va ngt ja verkligen såg fram emot, bara sitta o skratta åt andras pinsamheter o tabbar. Men Idol säsongen e slut tyvärr med en mkt bättre jury än tidigare säsonger o bättre startfält.
Nu e det dags för lets dance ist, det gick av staplen ikväll kl.20.00 Har aldrig varit direkt intresserad av det innan men denna sesongen eller stavas det säsong??? va det mkt bra deltagare, en del som överaskade rejält som han Magnus starke mannen, jag trodde verkligen inte att den gigantiska jätten kunde röra på sig, men se o häpna att det kunde han.
Magdalena Graaf storm gillar jag o hon va me duktig, sen gillade jag han boxaren åxå, kanske mest för att han hade sexapeal hehe. Men värst va Blondin Bella, usch o fy, stel o ingen taktkänsla hon stod bara o vickade på höfterna o bjöd inte på sig själv alls, inte för en annan kan dansa överhuvud taget men ska man va me i TV så kan man ju åtminstonde bjuda på sig själv, eller?

Nu e jag iaf hemmkommen från mamma efter en skön kväll o tänkte lägga mig i läsa, läser just nu Lyckans hjul av Kajsa ingermansson, har precis börjat läsa den så kan inte ge ngn kritik om boken än, men den verkar vara lättsam.

Men en bok jag kan tipsa om är magdalena graafs bok- det ska bli mig ett sant nöje att döda dig, skit bra bok + att den e sann, den tjejen har gåt igenom ett helvete men lyckats ta sig upp, E nog därför jag gillar henne. GO MAGDDA...

Men innan jag ska läsa så ska jag se på ett avsnitt av days of our lifes, haha jäkla såpa alltså, den e helt sjuk serien o vad intriger därefter, men jag gillar den skarpt det får jag lov att erkänna trotts att jag får suckande svar haha.

Jennie: Ja håller med dig, snart e det dags o ses. störande att man inte kan svara på komentarer här inne.

Ha en fortsatt trevlig käll/natt sov gott till er som ska sova. kram på er.


                                             








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0