helgen som varit.

Jag har haft fullt upp hela helgen fast jag inte gjort ngt alls känns det som.
Fredagen betod av letsdance, fattar inte att inte Kitty åkte ut, tål inte hennes attityd, spelar hon dum eller e hon dum på riktigt??

Sen resten av helgen har jag hjälp Hanna att flyttstäda hennes lägenhet, tråkigt som fan, men det gick bra tack vare trevligt sällskap. Passade på att hälsa på hemma hos Heidi o hennes kids åxå som bor granne med Hanna,
hon har underbara barn, Den minsta e bara 1 år o såååå söt, nästan så man blir sugen på att skaffa en unge, men Nej inte än, det har jag inte tålamod med just nu.

Va hemma hos sara igår lördags o såg på tv, körslaget, fattar inte att Robert Wells kör blev utröstad, tycker Magnus kör borde rykt ist, sen såg vi på en film på 4an som va helt okej, sara maserade även mina fötter haha skönt som fan va det.

Nu ska ja se på tv o bara cilla, skriver kanske mera sen.


Här kommer 2 kort på mig o Heidis dotter Samantha, sååå söt e hon.



<<

Hon va svår att fånga på bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0