haft en skön o trevlig kväll

Hoppas att ni som läser, vänner o okända har haft en underbar Lördag!?
Min kväll har varit lugn o skön, Hade trevligt besök av Sara, vi snackade lite skit, såg på körslaget, vilket jag tycker e ganska trisst, va fasen Robert Wells e ju redan för duktig för o vara där, han lever ju på att sätta i hop shower med kör o allt, men han e grym o en jävel på piano. vi kollade iaf på det, o åt godis o chips, ännu en nyttig kväll i mitt spännande liv :P

Peter min vän kom förbi en stund o tog några öl innan han skulle bege sig till stan för att vara kavaljer åt en tjej.
O det va en jäkla tur att han kom förbi innan, förlåt mig Peter! MEN HELVETE VA DU SÅG UT I HÅRET!!
Nu har jag sagt det massa ggr till dig, men måste skriva det här åxå.
För er som inte vet hur han ser ut i håret så har karln färgat det tullpan svart men ser mer ut som han fått till en matt lila nyans, Peter min vänn, när ska du lära dig att lyssna på mig? :P Sen har vi då frissan, tintinfrissa, med platt lugg rakt ut lixom, men jag fixade till frissan ganska bra iaf, klippte tom lite i hans hår, O det blev kanon bra, jag blev lite stolt över mig själv men mest förvånad att jag inte klippte av han hela håret =) Men lite annan färg så blir det super snyggt min kära vän.
Jag vet att du tål när jag retas lite med dig, för du e ganska så bra på att ge igen =) O det gillar jag, skoj att munnhuggas på vänskaplig nivå!

Peter stack sedan t krogen, o jag o sara slöade i soffan, sen hämta ja tvätten, tack sara för hjälpen att bära upp allt.

Kvällen har flytit på riktigt bra idag, så e nöjd med dagen, underbart att lägga sig nöjd ju, va längesen jag gjorde det!

Nu e det sängen som kallar, ska först läsa lite i min bok innan jag somnar för natten.

Sov gott alla mina vänner,ovänner o ni som jag inte vet vilka ni är.
Somna med ett leende o vakna med ett leende  =)
kram på er där ute inatten o godnatt, hörs imon igen =)


Här kommer det ett kort på mig o sara, o på mig o Peter, men utan tullpanfärg i håret =)





hmm fanns inget annat kort på oss 2, så fick bli denna underbara blid. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0