Fredag

Ja då va det fredag då, jag gillar fredagar som fan.
Har varit lite halvkass idag med men det verkar inte bryta ut.
har idag städat, skönt o få det rent, särskillt med nya lakan, love it!

Pappa va här en sväng me semlor, såååå gott. Både pappa o jag e 2 gottegrisar ju mer sött desto bättre.

Sen va jag o min UNDERBARA mamma o handlade på Willys, pank som jag alltid e så köpte hon mat till mig som vanligt, hon e snäll min mamma ska ni veta o bortskämd till 1000 e jag när det gäller henne, men måste börja få igång min ekonomi, e ju snart 30 år o lever på mamma, det känns inte bra alls, varför jag har så dålig ekonomi kommer jag att skriva om längre fram.

Nu ska ja till mamma o äta pizza o se på lets dance, mysigt =)

ha en skön fredag, kram på er.

  




Som ni ser e min kost inte så nyttig, inte alls nyttig, börjar jag inte äta rätt o träna så rullar jag fram snart, inte för jag e tjock, inte än iaf, men det e ju såååå gott ju.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Jag gillar också fredagar!! Mest när jag vet att jag inte behöver vakna till en klocka som ringer vid halv 6!! Kram, vill ses snart!

2009-01-09 @ 22:14:41
URL: http://midothal.blogg.se/
Postat av: manglan

Hejja gumman! Vi ska börja träna snart! =) Puss o kram från Marianne

2009-01-10 @ 00:07:12
Postat av: jenny

ja det ska vi fasen göra Marianne.

JENNIE jag kan ju svara här inne, hurra!

2009-01-10 @ 00:22:49
URL: http://lovfallan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0