frågor

Va inne o läste på en kompis blogg o han hade en massa listor med frågor man ska fylla i, så jag gör likadant!
Hur töntigt det än är, har inget bättre för mig nu iaf o städa känner jag inte för.

Fem SKULLE

Skulle du vilja vara längre?
Nej,
Skulle du vilja väga mer
Nej snarare gå ner lite, men e ganska så nöjd.
Skulle du bli arg om din pojkvän/flickvän gjorde slut om du har/hade någon?
ja ledsen skulle ja bli om jag hade känslor för honom
Skulle du vilja ha sex med en kändis?
Nej det har jag inget behov av.
Skulle du vilja dricka dig full nu?
Nej, men i helgen kanske

Tio KAN

Kan du röra på öronen?

Nej

Kan du slicka dig på näsan?

nej

Kan du kolla i kors med ögonen?

nej

Kan dina föräldrar lita på dig?

det hoppas jag.

Kan du låta bli att prata på 4 timmar?

japp men kan bli svårt

Kan du vara på fest utan att dricka?

ja klart jag kan,

Kan dina vänner lita på dig?

Ja, självklart.

Kan du tänka dig att pierca naveln?

Nej

Kan du suga?
Kan inte alla det? men det beror ju på vad det e, men ja det kan jag!
Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar?
Nej det e omöjligt!

Femton HAR


Har du någonsin ljugit för dina föräldrar?

Ja när jag va yngre o några vita lögner än idag, dom behöver inte veta allt!

Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig?

vet inte, inte som jag kan minnas, inte jag till dom heller.

Har du ett syskon?

ja 2 halvbröder, har dock minimal kontakt.

Har du varit full den här månaden?

nej, inte än, det e bara början på Januari, men kommer garanterat att bli det innan månaden e slut

Har du någonsin haft sex med någon?
ja
Har dina föräldrar ljugit för dig?

ja

Har du redan tröttnat på dom här frågorna?

ja

Har du borstat tänderna den senaste timmen?

Nej,

Har du pussat någon som är fyra år äldre?

Japp

Har du haft sex med någon som är fyra år äldre?

ja

Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre?

nja en kortare romans om det räknas.

Har du funderat på hur det skulle vara att testa droger?

Ja

Har du blivit påkommen när du har haft sex, om du har haft det?
ja det tror jag iaf
Har du haft sex med mer än tre personer?

Ja, det har jag men inte samtidigt.

Har du ljugit på någon fråga än då?

Nej! va e då poängen med frågorna?


Här kommer lite till av dessa meningslösa  frågor:

Matvanor:
Bästa maträtt?
Thaimat ,kycklingspett med jordnötssås e såå gott!
Bästa dryck?
Cola
Hat dryck och maträtt?
dryck vet jag inte, maträtt e nötkött, fyy va de e äckligt
Bästa alkoholdryck?
Öl, kalluha o goda drinkar.
Använder du smör på smörgås?
Ja det går ju inte annars.
Smågodis eller färdiga påsar godis?
smågodis från vip video
Favoritglass?
gillar inte glass så mkt, men pucko e god.


Shoppingvanor:
Hur mycket shoppar du för varje månad?

beror på inkomst
Har du mer skor än kläder?
nej
Favoritplagg?
Mjukisar
Hatplagg?
allt som inte e skönt

Arbete, utbildning:
Jobbar eller pluggar du?
Jobbar
Vad vill du bli?
Vetrenär
Trivs du med ditt jobb/din utbildning?
nej, ganska trisst faktiskt, men ska inte klaga.
Är lönen viktigast?
Ja men inte till vilket skitgöra som helst


Boende:

Lägenhet eller hus?
lägenhet på 5 rum o kök
Framtidsplaner med boende? 
att bo kvar.
Litet eller jätte stort?
JÄTTE STORT, 140 KVM
Drömboende?
En stor villa med städerska
Landet eller mitt i stan?
Stan
Mysigt eller sterilt?
Mysigt

Lite allt möjligt:
Har du barn?
nej, men vill absolut ha ngngång.
Är otrohet okej?
nej absolut inte!
Älskar du någon?
Ja men är inte kär i ngn än, men vill bli det!
Betyder familjen mycket för dig?
Mamma, pappa o syskonbarn, restan NEJ
Är du lojal?
jag är för lojal
Tycker du om att dricka dig full?
ja om jag får en bra fylla o slipper baksmällan, men lagom e bäst!
Hemmafest eller gå ut på krogen fest??
både och, beror på sällskap.


så nu va listorna klara, o det kommer absolut inte att bli mer av detta!
men det va lite skoj iaf måste ja erkänna, men förmodligen dötrisst
för er o läsa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0