en lång men helt okej torsdag

Då har man varit på utbildning idag då, det va om vad man ska göra i väntan på att ambulans kommer till platsen, det va intressant o man lärde sig en hel del, kan ju vara bra att kunna. Men den höllt på för länge, hela 3 timmar så man lyssnade av och till.
Efter det så hjälpte jag till att jobba lite på avd 4 i huset i 3 timmar, det va intressant, hahaha, ja inte själva jobbet utan en del av personalen va intressanta att utbyta lite ord med.

Sen va det dags för lönesamtal men min chef, som jag verkligen gillar o har förtroeende för, det finns inte gott om sådana chefer så e glad att ha henne som chef..
Hon skulle då bedömma mig inom vissa ramar, vi fick själva för ett tag sedan fylla i dessa papper för att se hur vi själva upplever oss på jobbet o i en arbetsgrupp m.m Och jag har nog dömt ut mig själv för mkt o varit för hård mot mig själv, för det gick så jäkla bra, o måste säga att jag e förvånad.Så nu känns det roligare att gå till jobbet :D

sen va det lite personalmöte, det va trevligt, det bjöds på kaffe o smörgåstårta, mumms va det.
Jag berättade för dom varför jag varit hemma - sjukskriven o förklarade precis allt för det har spekulerats en del i min frånvaro, o osanna rykten har kommit upp. Men nu vet dom o tror jag tog dom på sängen med vad jag sa!!!!!

va o drack lite te hos sara efter det o tog en cigg, så nu efter en heldag utanför hemmets trygga vrår så e jag hemma i min säng, e skönt trött o kommer att sova som en prinsessa :D Men först ska magen få lite mat i sig då den protesterar högt att den e väldigt tom, Mina matvanor e inte alls bra, har endast ätit en liten bit av smörgåstårtan idag.
ska börja ett nytt liv nu, äta regelbundet o nyttigt, röra på mig o leva sunt, borde sluta röka åxå, men man kan inte ändra allt på en gång, men det kommer sen,,,, kanske.

Godnatt o sov så gott för er som e hemma, till resten som måste vara vakna o jobba säger jag, kämpa på!

massa kramar

Kommentarer
Postat av: Jennie

Kul att du haft en bra dag! Kram på dig.

2009-01-16 @ 01:34:27
URL: http://midothal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0