drömmer mig bort till sommaren på en seg tisdag

funderar på att fixa ngt o käka, tänkte göra cornfile fast i bitar o wooka det med grönsaker o slänga i lite ris, cremefraiche med örtkryddsmak e gott att ha till. smidigt att laga, gott o nyttigt.

Ska se lite på tv snart tänkte jag, sen bort till mamma på fika o låna pengar till kryssningen jag o sara ska på.
sen hem igen o se en film o sen sova, spännande tisdag va? hatar tisdagar särskillt idag, det e mörkt o kallt ute,
borde tända lite ljus o mysa framför tvn me godis.. det e mkt man borde göra som inte blir av.

tycker det borde bli dags för lite sol snart, detta vädret gör mig låg, trött, seg o apatisk.

funderar på att titta på när Obama tar över efter busch på tv idag kl 17.30, men varför då egentligen? Jag e ju inte ett dugg intresserad av det, men jag kanske kan bli.

Nu ska jag fortsätta att komma på saker jag borde ta tag i men inte orkar tackvare det förbannade tråkiga o mörka vädret.
snälla gud eller ngn annan kan du inte ge oss bara lite lite sol, men det e la för mkt begärt antar jag???



detta längtar jag efter, en sommar på piren.


Tänk va nice det hade varit om detta kortet va nu!
sitta på piren me god mat o en kall öl o njuta av
sommaren, o glada miner överallt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0