blond eller brunett??

Jag har ett stort ilandsproblem, Jag vet inte vilken hårfärg jag passar bäst i, trivs med att både vara blond o brunett.
Känner mig snyggare som blond men får åxå fel sorts uppärksamhet o sen e det mkt dyrare me då ja måste till frissan hela tiden för att dölja utväxten, o jag tänker inte hålla på med det själv hemma.
Brunett får mig nedtonad lite o känns som att jag inte får den där blondinstämplen på mig när ja springer på krogen.
sen e det billigare med för det kan jag göra hemma.

vilket dillema jag har va?
lägger ut 2 kort på mig när ja e blond respektive brunett, så kanske ngn kan säga vad dom tycker ja passar bäst i.

                         
            
BRUNETT VS BLOND????


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0