bloggar

När man surfar runt på olika bloggar så ser man hur folk verkligen går in för detta med att blogga, deras sidor e prydda me kort på dom själva o med olika stilar av text, en del skriver om mode andra om skvaller från kändisar o många lixom jag skriver om sig själva, saker som irriterar dom eller vad dom gjort idag.
Men e det bara jag som tycker att detta bloggande kan bli som en tävling, vem har finast blogg, vem lockar mest folk osv?
Inget fel med det, men många verkar vilja tjäna pengar på det, som Blondin Bella, inget fel idet, det hade jag med velat göra om jag hade varit bra på att skriva , kommit på ngt vettigt att skriva om eller haft en spännande vardag.
Men inget av det har jag så jag får klara mig utan alla pengar ;)

Själv så tänker jag inte göra ngt speciellt åt min sida eller lägga upp egokort på mig själv posande, för jag vet inte hur man gör o tänker inte heller ta reda på det, jag lägger upp kort inne på mina blogginlägg.


Jag skriver inte om ngt speciellt heller då jag inte har en så spännande vardag, skriver mest vad ja känner för, för stunden.  så med andra ord så e det ingen spännande blogg detta, men det e iaf kul o skriva lite, det e bra o få ur sig saker man känner, tycker, tänker o varit med om genom att skriva ner dom.


Längre fram kommer jag att skriva en del om sjuklig svartsjuka i en relation, avundsjuka mellan människor, om mig själv, då o nu, depression.


sköt om er, hej svejs!


Kommentarer
Postat av: Jennie

Bara du inte slutar att skriva! Det är för SIN egen skull man skriver om det inte är i ett kommersiellt syfte..Som att man är anställd av ett företag för att blogga..Men jag kan hålla med..Men jag kommer nog att lägga upp kort på min blogg...Tror jag..

2009-01-14 @ 08:49:50
URL: http://midothal.blogg.se/
Postat av: jenny

men jag ska lägga upp kort när jag skriver,men inte på själva skalet, om d e me hur jag menar? =)

kraaams

2009-01-14 @ 15:10:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0