arg på min trötthet som aldrig lämnar mig i fred

Jag hatar att vara trött! när jag tror att tröttheten o utmattningen lämnat min själ så kommer den krypandes tbx igen o slår ner  som en bomb o rotar sig ¨återigen i min själ. Jag orkar faktiskt inte ha det så här, kan inte leva i denna trötthet som bygger sitt bo större o hårdare i min kropp.
Många säger att du bli ju inte piggare av att sova, att du måste ju kämpa, ställ klockan o gå upp- Men för helvete, jag gör allt det där, men det går inte, kroppen o huvudet vill inte lyda, tröttheten vinner.

Skulle tränat idag men Jennie, gått till frissan, städat, tvättat o färgat håret men inget blev gjort, jag sov bort dagen.

imon ska ja på ålands kryssning med sara o det ska bli skoj, men e rädd för att ja sover o inte kommer upp i tid.

Nu ska ja handla lite på Willys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0