vaken tidigt

såå skönt att somna i tid o vakna tidigt. Va såå längesen, känns som det e på rätt väg igen, men e rädd att falla tillbaka igen. Nu sitter jag i soffan o nyser o snorar, men det går la över snart börjar bli van att va kass.
Idag ska ja träffa en kompis o fika, sen hem fixa lite o sen träna lite body pump, det e nog inte så bra att träna när man e sjuk, men vad e bra egentligen? Jag mår bra psykiskt av det o det e det som e viktigt.

I dag kommer Andreas hem, så nu blir Rocky jätte glad =)  så han kommer inte få göra annat än o kela.

Kollar på miami inc nu på tv, det e grymt bra o ja blir grymt sugen på at gadda mig, men det kommer troligtvis ske i helgen, hoppas det. har en massa ideer om vad jag vill ha, men det bähåller jag som en hemlighet sålänge.

ne nu ska ja fixa lite. skriver mer senare.

prosit

Av skadan blir man vis

Den som alltid vet bäst lär sig aldrig något

Jag saknar Hannas kamera, måste köpa mig en ny nästa månad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0