jag o mitt ego - sjukskriven igen.

Jaha nu blev jag o mitt ego sjuskriven igen, men för influensa o virus som tydligen kan sitta i i flera veckor, skoj va? inte alls... Förlorar pengar på detta, o det e trisst att gå hemma, hade faktiskt velat jobba lite. Men med min tur så blir jag inte förvånad. alltid e det ngt som ska jävlas. e det inte det ena så e det det andra.

Men undertiden ska jag ransaka mig själv o tänka igenom mitt liv, vad jag vill o vad jag ska ha för mål.
ngt måste hända snart. vill så mkt men inget blir gjort, så ska tänka igenom ordentligt nu o inte fatta snabba beslut som det bara blir skit av i slutändan. fundera över folk o fän. O lära mig att vara en egoistisk o självupptagen person ist för den person ag är idag, som ger o ger o alltid e snäll o som alltid ska finnas där o ställa upp, det funkar inte längre, det e bara jag själv som blir negativt drabbad av min snällhet, så nu ska bitchen i mig fram.

Jag e trött på människor som säger till mig hur jag ska leva mitt liv, o som komenterar vad jag gör.
jag lever mitt liv som jag vill o det ska ingen bry sig om. det finns vissa personer som jag kan tillåta komentera mina handlingar, det e Marcus, mamma o Hanna, men dom gör det av ren omtanke o har inga baktankar, utan för att dom faktiskt bryr sig om mig, men resten särskillt ni som inte kännt mig särksillt länge o som jag aldrig kommer att släppa in på livet, ska fullständigt skita i vad jag gör med mitt liv!!! Jag fattar kanske inte alltid de smartaste besluten o jag kanske handlar lite för snabbt ibland, men det e sådan jag e o jag vet vad jag gör, vill jag ha råd eller din åsikt så ber jag om den, om jag inte gör det så skiter jag i vad du tycker o tänker, mind your own fucking bussnies!!!

Nu ska jag o Marcus snart till mamma o fika, hon ska ta Rocky tills andreas kommer hem, då han o den där psyk katten som min nya rumskompis har med sig är här. jag gillar inte den katten så den får hålla sig på hans sida av lägenheten, ska sätta upp en dörr i hallen emellan så den inte kan gå över på min sida o så den inte vistas i köket!

host host på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0