jag en vässla? finns det verkligen så korkade människor?

Jag tycker det e så skoj o se folks dummhet, en del e så jävla korkade så det inte finns ord för det!
de som känner mig vet att jag på ngt sätt alltid alltid får reda på allt om jag bara vill,
vet inte själv riktigt hur jag lyckas men sanningen undgår mig helt enkelt inte.
dels så e jag inte korkad eller dum, men däremot så e jag bra på att spela korkad.
Men vissa är vekligen riktigt korkade.

Varför ljuga eller undanhålla sanningen om små små saker?
förstår inte poängen i det hela, jag får ju ändå reda på det tillsist iaf.

Mitt ex kallades mig vässla o det kan nog fan stämma till en viss del.
Jag är nyfiken som person på gott o ont, o känner direkt om det e ngt som e fel
om en person e falsk eller faktiskt genuin.

Men jag kan inte förstå att folk undanhåller de minsta sakerna, till vilken nytta,
det jag vill veta tar jag alltid reda på, på ett eller annat sätt.
Jag brukar se direkt när en person ljuger, eller när ngt e galet
säger oftast inget, utan låter det få fortsätta, för det e intressant o se hur långt folk
kan gå för att undanhålla sanningen!

so keep on lying your suckers! entertain me!

ps, detta blogginlägg skriver jag i mitt privatliv!
och om ngn känner sig träffad, så har du förmodligen ljugit eller gjort ngt.


Alla lögner rostar.

En lögnare måste ha gott minne

Man är alltid sig själv närmast





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0