party på Sliver o "snöstorm" på vägen hem

Efter denna kassa melodifestival i går så bestämnde jag mig att gå ut på krogen, va sugen på att se folk o ha skoj, men ingen ville gå ut, men så kom jag på Peter han vill. O han va redan på G i taxin me hans kompisar, så dom plockade upp mig vid mig, tur att man e snabb på att byta om o sminka om sig iaf.

väl på Sliver/Harrys va det mkt folk, kände faktiskt knappt ngnalls, men med lite sprit o öl blev det bättre, kan faktiskt inte vara nykter på harrys, det e en total mardröm faktiskt. Så dansade en del o hade trevligt.
träffade på en gammal kompis där som ja inte sett på evigheter, men personen verkade mkt olyckligt gift o allmänt utråkad på livet. Vi dansade en del o hade skoj. kan notera att jag inte fick honom till att ingå i syndens näste.

på vägen hem stannade ja hos sara o klampa in när hon låg o sov o en gemensam kompis sov på soffan, väckte dom nog, men va faktiskt tvungen att kissa.
sen bäddade ja ner mig i sängen när jag kom hem o sov gott me konstiga drömmar.
Men idag e jag pigg iaf. skönt att slippa vara bakis :D

Idag vet jag inte vad som händer, har iaf ätit frukost nu, det blev kräm o mjölk o 2 rostade mackor.
Snart blir det duschen som gäller, hoppas duschslangen lyder mig nu bara.


skriver mera sen.

take care.
Over and out.

väl hemma såg ja ut som jag gått igenom en snöstorm på vägen hem, det gjorde ja nästan med men bara nästan,
det snöade som attans o halt o äckligt var det.. hallå solen vart e du??



väl i sängen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0