träningsvärk o sjuk

I går så va jag o tränade body pump vilket känns idag i hela kroppen, men det e en bra träning o den ger!
va hos sara o pysslade om henne lite med, stackaren. Va inte hemma förren runt 23 igår kväll.

Imorse vaknade jag med halsont som attan, förkyld o feber 38.6 yiipppii sjuk igen, hatar att vara sjuk.
Har precis börjat komma på fötter igen, o vad händer jo - Efter att isolerat mig så gott det går det sista 12 månaderna så kommer jag i gång igen o börjar att vara social, jo då blir jag sjuk - varför??? kan vara för ja inte rört mig bland folk i onödan o mest varit hemma, så nu får jag allt skit som går o få.. vill inte va sjuk, hade tänkt att träna idag innan jobbet, gå till sara o ta hand om henne lite, gå till Rockan, o sen hade ja tänkt att ta  tag i den där sädningen. men nej nej nej
jag får ligga i sängen o sova o se på film elr ngt om ögonen orkar det, dom svider som attan.

men sova e bra, sova bort allt funkar faktiskt bra!

Ha en bra dag.

kram

Kommentarer
Postat av: Jimmy

Krya på dig vännen. kram

2009-02-03 @ 22:38:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0