träning på g

Ska snart bege mig iväg o köra ett tungt pass body pump, jag fattar inte hur jag ska orka det, e fortfarande sliten efter kryssningen o + att jag sovit skit dåligt hela helgen. Men envis som jag e så ska ja fan ta mig t gymmet, det e skönt efteråt. efter träningen ska ja till sara o hälsa på som har kommit hem me gipsad fot från sjukan. sen förbi Andreas o kolla hur läget e med min prins Rocky (min katt som Andreas har tagit över)
Sen blir det hem o slappa. skulle städat idag men har inte kommit dit än, tar det imon ist.


Kan man bli sötare än så här? Min prins e vad han är.
jag älskar denna katten så mkt.



Kommentarer
Postat av: jane

fin blogg,kolla in min med och kommentera gärna:)))

2009-02-02 @ 20:46:07
URL: http://sladdertackan1.blogg.se/
Postat av: Jennie

Ajajajajajajajajajajajajajajaj. Har bara det att säga.

2009-02-02 @ 23:11:10
URL: http://midothal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0